CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 9, 2013

ketenangan itu

serius.
kekuatan tu sangat susah nak dapat.
tambah tambah dalam masa terdekat.
Allahu Rabbi.
permudahkanlah aku ya Allah.
permudahkan aku untuk menghadapi semuanya.

i think i need to go for a holiday.
pegi menenangkan diri.
without fikir semua masalah yang bersarang.

yes.
i need to move on..!

moga cuti sem kali ni dimanfaatkan sepenuhnya.
digunakan untuk mencari ketenangan.
ketenangan yang takkan aku dapat kalau aku terus duduk dalam kelompok ni.
dan aku rasa cuti ni aku kena selalu skype dengan ibu n abah kot.
inshaAllah. moga aku jumpa ketenangan itu.
''A friend who betrays you at the end, was never your friend from the beginning..'' 
"Tidak ada sahabat sejati yang ikhlas dalam persahabatan kecuali sahabat yang mahu menemani kamu walaupun ia tahu akan aib/kecacatanmu dan mengampuni kamu atas dasar persahabatan yang mana ia tiada lain adalah Allah Subhanahu wa ta'ala. Sebaik-baiknya orang yang kamu temani adalah orang yang meminta bersahabat denganmu bukan kerana sesuatu darimu yang bermanfaat kepadanya".  


No comments:

Post a Comment