CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 16, 2013

holiday mode



kurang 12 jam dari sekarang, bermulalah perjalanan aku.
pergi mencari ketenangan.
mencari kekuatan.
mencari ibrah di sebalik semua yang berlaku.

even kitorang dah seminggu start cuti, tapi most of budak batch aku baru nak pegi jenjalan minggu ni.
ada yang pegi spain.
ada yang pegi UK.
ada yang pegi turki.
ada yang balik malaysia.
aku ja yang setia dengan mesir ni.
dua kali cuti winter aku lepak dalam mesir ja.
takpe.
mesir sendiri pun banyak lagi tempat yang aku tak travel.
so, bila lagi kan nak pegi tempat tempat ni semua?

cuti winter tahun lepas, aku pegi sinai.
aku penah cerita pasal sinai dalam post lepas.
sinai yang penuh dengan ibrah yang boleh kita ambil.
dan inshaAllah, cuti kali ni aku pegi travel ke luxor, aswan and hurghada.
haa, ada apa dengan tempat tempat ni?
tunggu entry berikutnya deh?
after cuti nanti, aku bebel banyak banyak pasal tempat tu.

cumanya, doakan aku dan kawan kawan aku selamat pergi, selamat balik.
moga perjalanan kali ni memberi 1001 ibrah terhadap kami semua.
moga redha ALLAH mengiringi perjalanan kami kali ni.
inshaAllah.


No comments:

Post a Comment