CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 25, 2011

merdeka!!

haihh. merdeka laa sangat kan. tajuk entry ni nak gempak je.

bukannya merdeka hape pun. tapi kami as 3rd sem student ni baru lepas abes exam module infection and immunity. ALHAMDULILLAH, dah bebas dari nama2 parasites bagai. tapi bebas kejap je la. start 27hb ni, bermulalah erti sengsara yang sebenar.

jeng3...........

aku rasa semua dah tau kot yang bumi mesir ni kembali bergolak. tak perlu laa aku nak komen panjang. hampa smua boleh search sendiri kat internet nun. kang aku cakap lebih2, silap2 kena banned pulak blog sku ni.

pagi tadi dengan amannya aku keluar nak amek exam. sekarang ni dah nak masuk winter. tapi still tak sejuk sangat. so aku just pakai sweater je. nak pegi academic building (tempat aku exam) tu, aku ngn ausmate aku naik teksi. masa dalam teksi tu, ya ampuuuun. panas macam dok depan api. naseb lah aku tak pakai baju sejuk. kalau tak, memang pakej sauna laa aku rasa.

masa sampai dalam exam hall tu, aku bukak sweater sebab panas. sekali bila aku dah adapt ngn suhu hall tu, boleh pulak lecturer tu pasang aircond. yang lagi menariknya, tempat aku tu memang betul2 direeeeect ngn aircond. kalau aircond yang jenis angin sepoi2 bahasa tu, boleh laa tahan. ini dah ghupa ribut taufan badai semua tu dah. sejuuuuk beb. aku rasa kat luar pun tak sejuk macam tu.

aku pun hape lagi. terus mencapai sweater and sarung balik. tapi tu pun, aku rasa nak beku. memang tak tenang aku nak jawab exam. dengan nak fikir lagi, nak menghitamkan jawapan, lepas tu nak kena gosok2 pipi ni haa. kalau tak, memang ebas laa pipi aku ni.

dalam 10 minit before habes exam tu, baru laa depa tutup aircond. aku dah lega sikit. tapi tu pun still rasa nak beku. rasa nak rendam diri dalam air panas.

tapi apa2 pun, exam tu dah habes. tawakal je laa pada ALLAH supaya diberikan result yang cemerlang nanti. insyaALLAH.


# notakaki : tadi masa exam ada orang jerit2 kat bawah. kawan2 dah risau takut ada riot. semua yang baca ni, doakan keamanan bumi mesir ni yeeee. :)

2 comments:

  1. nas! exam haritu aku kene duduk kat kusi spesel ok. kesian gile. dok le pusing pusing carik seat aku. rupenye jauh ke belakanggg skali. haha

    ReplyDelete
  2. haha. kau kne dok krusi mne wehh?? siaaan gle. xpe2. dugaan ALLAH bg tu. :)

    ReplyDelete