CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 26, 2011

apa erti kawan??



hoyeahhh! dah 26 NOVEMBER laah. maybe ada yang dah tau kot ada apa dengan tarikh ni. yezza!! ni laa tarikh birthday cik tiqah kita tu. cik tiqah ni, kawan aku sejak dari SMAP LABU sampai laa ke alex ni haa. kat SMAP dulu satu rumah sukan + teammate aku untuk debate dari form 4. then datang alex ni, kami jadi lecturemate and sectionmate pulak.

to tiqah,,
HAPPY BIRTHDAY MY DEAR FRIEND! trimas atas segala jasa baik kau sepanjang setahun lebih kita bergelar perantau ni. halalkan laa ye apa yang kau pernah bagi kat aku. tak kira laa dari segi kewangan, ilmu atau sokongan moral. *aisehhhh* aku nak mintak maap kalau2 sepanjang kte kenal ni, kau pernah terasa ke ngan aku. sama2 laa kita doa agar kita memperoleh kejayaan dunia dan akhirat dan dipermudahkan segala urusan. insyaAllah.. and last sekali, selamat menghadapi alam CNS. takdak benda yang senang kat dunia ni. semua bidang ada kesulitan masing2. dan as a medical student, ni laa kesulitan yang kita kena lalui. Allah takkan letak kita kat bidang ni kalau Dia tau kita xboleh hadapi semua kesulitan and kepayahan ni. :)





#notakaki : kau nak mee hailam yee. tunggu potluck section nanti. kalau still ada request, insyaAllah, aku buat. keh3..
notakaki2 : tajuk entry ni xdak kaitan pun. atau mungkin ada. entah la. anda sendiri yang menilai.

2 comments:

  1. aaaa, terharunye! thanks nas! aku pun nak mintak maaf kalau2 kau pernah terasa ke dgn aku. tapi aku rasa kau byk berjasa kat aku. haha. insyaAllah, we'll do the best in this field. same2 doakan our success!
    nabilah, trimas juga. =)

    ReplyDelete